30 Mart 2016 Çarşamba

Bloggerlar Paylaşıyor 1. Yaşını Kutladı


Tatlı bir heyecanla adım atığım bloggerlarpaylaşıyor.com dünyası tam 1 senesini doldurmuş. Her yazarın özenle yazılarını yayınladığı bu site benim için ayrı bir yere sahip. Konuk yazar olarak ilk yazımı yolladığımda yaşadığım heyecanı hala hatırlıyorum. 

Bloggerlarpaylaşıyor'un kurucusu Şafak Hanım benimle öyle ilgilendi ki ben şu anda buradayım.  Kendisi bana yazmak için hem güç verdi hem de bilmediğim birçok şey öğretti. Aynı zamanda safagindunyasi.com adlı bloğun sahibi kendisi. Etkinlikte heyecanı ve mutluluğu gerçekten gözlerinden okunuyordu. Kendisinin bu enerjisi hepimize geçmiş olmalı ki bloggerlarpaylaşıyor bizim için çok ayrı bir yerde. Benim ilk etkinliğim denebilir bu etkinlik için. O yüzden biraz gergin gittim ama gerginliğim hotele girer girmez geçti. 


Eresin Crown Plaza  Hotel Türkiye’nin ilk ve tek müze hoteli. Bize çok güzel ev sahipliği yaptılar. Sitesinden bilgi edinmeniz mümkün.
Masalar özenle hazırlanmıştı ve oturur oturmaz çok tatlı hediyelerle karşılaştık.

 Adımıza özel kurabiyeler Niğde'den Nihalin Pasta ve Kurabiye Butiği tarafından yollanmış, magnetler Şafak Hanım eşi Tolga Bey ve Özel Gün Magnetleri tarafından hayata geçirilmiş.  Kurabiyeler ise  Burcu Cupcake tarafından yapılmış.
Minik görüntüsüne rağmen dayanıklı olan sukulentler ve masa aranjmanları sen hep kalbimdesin'den gelmiş. Dayanıklı dedim çünkü bu sukuentlere 1.5haftada birçok çok az miktarda su yeterli geliyormuş. 
Masamızda bizi karşılayan magnet ve anahtarlıklarda takatu'ya ait.
Sunumu ve tatlarıyla bu konuda güven veren adımlarla ilerleyen tatlimo.com gelen çikolatalı çiçekler de bizlerleydi.

Etkinliğimiz sırasında yeni çıkan ilk solo albümü ile birlikte Barış Bahçeci de bizlere eşlik etti. Kendisini Badem grubundan tanımanız mümkün. Hala severek dinlediğim "sen ağlama" kendilerine ait.

Barış beyin yeni albümü Beyaz Kurdun Öyküsü alıp dinlediğinizde çok seveceğiniz bir albüm olmuş. Bizlerle Barış Bahçeciyi ve albümü buluşturan Türkiye'nin ilk ve tek dağıtım şirketi Eğlence Fabrikası'na ve Selim Serezli’ye de ayrıca teşekkür ediyoruz.

Etkinliğimize bir de marka danışmanı olan Tuğçe şahin ile güzel ir söyleşi yaptık. Bizlere çok faydalı bilgiler aktardı.


Etkinliğimiz 16 yazarımızla birlikte böyle güzel geçti. Bizi bir araya toplayan Şafak Hanıma tekrar teşekkür ediyorum.Sponsor yazımda tekrar görüşürüz:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder